Dane zamieniamy w sukces marki

Chemia gospodarcza i pielęgnacja

Już od 17 lat prowadzimy badania w zakresie chemii gospodarczej i pielęgnacji. Branżę chemii gospodarczej uważamy za dość stabilną i przewidywalną. Aczkolwiek ciekawe jest to, że jest to branża pozornie racjonalna.  Z jednej strony wydaje się, że można sprawdzić działanie każdego produktu np. czy pranie jest naprawdę białe, czy proszek likwiduje każdą plamę.

Z drugiej zaś konsumenci chcą wierzyć w cudowne działania produktów, aby np. bez wysiłku doczyścić każde zabrudzenie. Stwarza to pole do popisu dla marketingu i R&D na wymyślanie „kosmicznych RTB”, które uwiarygodnią cudowne działanie produktów. W przypadku kosmetyków, szczególnie prestiżowych wielką rolę odgrywa wizerunek marki. To on oprócz zapachu produktu decyduje w największej mierze o sukcesie lub porażce marki.  Dlatego szalenie istotne jest bardzo świadome kreowanie, a następnie dbanie o wizerunek marki.