Dane zamieniamy w sukces marki

Badania rynku

Wysoka jakość i profesjonalizm w projektowaniu, realizacji terenowej i raportowaniu.

Jakościowe badania marketingowe

Zależy Ci na dotarciu do motywów zachowań, których konsumenci nie ujawniają w sposób bezpośredni? Twoim celem jest dogłębne zrozumienie potrzeb rynkowych i wykorzystanie ich w budowaniu silnej marki? Badania jakościowe dają szansę na wiecej »

Ilościowe badania marketingowe

Przekonują Cię jedynie „twarde”, „namacalne” dane? Chcesz mieć poczucie, że wszystko, co można zostało sprawdzone, zmierzone i policzone? Zależy Ci, aby móc uzyskane wyniki ekstrapolować na wskazaną populację? Badania ilościowe pozwalają precyzyjnie wiecej »

B2B

Badanie typowych populacji nie jest dla Ciebie wystarczające? Interesuje Cię wgląd w plany i sposób funkcjonowania klientów instytucjonalnych lub biznesowych? Potrzebujesz informacji na temat lojalności kontrahentów lub dostawców? W badaniach B2B wiecej »

Etnografia

Uważasz, że aby naprawdę kogoś poznać nie wystarczy z nim rozmawiać, ale trzeba „wejść w jego skórę”? Chcesz nie tylko zdobyć informacje o konsumencie, ale potrzebujesz zrozumieć jego społeczne i materialne otoczenie? Badania etnograficzne pomagają wiecej »

Badania międzynarodowe

Planujesz badania w kilku krajach europejskich? Wahasz się, czy uda się zapewnić międzykulturową porównywalność danych pochodzących z różnych rynków? Nie chcesz ponosić ryzyka uwarunkowań kulturowych? wiecej »

Badania Internetu i w Internecie

Czy myślałeś o badaniu „second life”? Czy wiesz, że są społeczności, z którymi dużo łatwiej, a przed wszystkim szczerze rozmawia się w sieci? A może po prostu masz mniejszy budżet lub szybciej chcesz wykonać projekt niż przy użyciu standardowych technik dotarcia do respondentów? EEI Market Research projektuje wiecej »

Oryginalne rozwiązania badawcze

Metody badawcze, które odkrywają nowe horyzonty

Test konceptów strategicznych (KonceptLab)

Bez silnego konceptu trudno wyobrazić sobie dzisiaj pracę z markami.
Narzędzie, jakim jest KonceptLab służy tworzeniu silnych konceptów komunikacyjnych i konceptów pozycjonowania marek. Jest połączeniem pracy nad strategią z badaniami rynku.
wiecej »

Consumer Day
(C-Day)

Dewizą projektów C-Day jest: Zobaczyć, Doświadczyć, Zrozumieć!
C-Day to seria emocjonujących spotkań z konsumentami, dzięki którym poznasz nie tylko ich opinie, ale i otocznie tworzące ich osobisty, mały świat. Na unikatowowść projektów CDay składa się większe niż zazwyczaj zaangażowanie Klienta w proces poznawczy
wiecej »

Marketing Mix Test (MMT)

Marketing Mix to jedno z najważniejszych pojęć marketingu. W Marketing Mix Testach w jednym badaniu wykorzystuje się, w zależności od potrzeb klienta wiecej »

Metaforyczny test smaku
„Paleta smaku”

Praca nad smakiem produktów spożywczych i chemicznych (np. pasta do zębów, leki OTC) wymaga ścisłej współpracy technologa umiejącego tworzyć smaki, badacza i konsumenta, który powstające smaki koryguje. Wyzwaniem dla całego procesu badawczego jest wiecej »

Wywiady grupowe typu self-moderated

Wysoce innowacyjna metodologia grup typu self-moderated zakłada wysoką świadomość konsumentów, którzy nie są już dłużej biernymi odbiorcami działań marketingowych, ale je współtworzą. Jest to metodologia nowego podejścia do badań, w której świadomy uczestnik rynku wiecej »

Konsulting badawczy i marketing

Konsulting i marketing to logiczne rozszerzenie naszych naturalnych kompetencji.

Konsulting strategiczny

Konsulting strategiczny oferujemy zawsze przy prowadzeniu dużych projektów badawczych, których celem jest stworzenie wizji nowego produktu lub opracowanie konceptu komunikacyjnego czy też repozycjonowanie produktów już istniejących. Nasi badacze należą do jednych z najbardziej doświadczonych na rynku wiecej »

Pozycjonowanie marek

Tworzenie strategii, poszukiwanie idei na nowe produkty, kreatywne rozwiązania marketingowe to pole naszej kompetencji wynikającej z wielu lat pracy na rynku dóbr i usług konsumenckich. Każdy projekt strategiczny rozpoczynamy wiecej »

Warsztaty i szkolenia

Praktyczne warsztaty z marketingu adresowane dla managerów zarządzających markami stanowią uzupełnienie naszej podstawowej działalności badawczej. Wspólnie z firmą strategiczną Stratus przygotowaliśmy cykl warsztatów tematycznych, który wyróżnia praktyczność i użyteczność przekazywanej wiedzy. Trenerzy z obu agencji i trenerzy zewnętrzni to praktycy, którzy wiecej »

Casting bohaterów testimoniali

Wiarygodność testimonialu i duża część jego potencjału komunikacyjnego zależy od znalezienia tego „jedynego bohatera” filmu reklamowego, którego przekaz lub reakcja poniesie do przodu całą markę. Szukanie realnego konsumenta, który podoła tak trudnemu zadaniu wymaga wiecej »

Inne projekty niestandardowe

Dysponując siecią ankieterów i współpracowników na terenie całej Polski podejmujemy się prowadzenia pomocniczych projektów marketingowych dla naszych stałych Klientów. Niezależnie od typu projektu działamy szybko i oferujemy korzystne rozwiązania kosztowe. wiecej »


najwyższa jakość badań projekty szyte na miarę użyteczne rekomendacje